facebook
Bestellingen geplaatst voor 14:00 worden onmiddellijk verzonden | Gratis verzending boven 80 EUR

Tsjechisch product

Tsjechisch product

De Stichting ter ondersteuning van Tsjechische producten werd in 1994 opgericht en vijf jaar later omgevormd tot de Tsjechische Productstichting. Haar belangrijkste missie is het versterken van binnenlandse kleine, middelgrote en grote ondernemingen in verschillende sectoren. Ze probeert Tsjechische producten meer bekendheid te geven bij consumenten en zo de belangstelling ervoor te stimuleren. De bekendmaking dat een bepaald product de houder is van het handelsmerk Czech Product is alleen mogelijk als aan strenge criteria wordt voldaan, een aanvraag wordt ingediend en de registratie wordt toegekend. Als het bedrijf dat het merk aanvraagt eigendom is van Tsjechische burgers of een Tsjechische rechtspersoon en de winsten niet buiten Tsjechië worden overgedragen, dan voldoet het aan de vereisten. Alleen een fabrikant die zijn bedrijf heeft geregistreerd in Tsjechië kan een merk aanvragen, niet zijn gemachtigde vertegenwoordiger (derde partij). Een andere voorwaarde is dat het product voldoet aan de huidige wettelijke normen die vereist zijn om een handelsmerk te krijgen.

Categorie
Top